اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

نظر مخاطبان درباره فیلم «وابل» در جشنواره فیلم فجر مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۰۲۰۱
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
نظر مخاطبان درباره فیلم «وابل» در جشنواره فیلم فجر مشهد+ فیلم
وابل فیلمی به کارگردانی تورج اصلانی است که در جشنواره فیلم فجر مشهد به نمایش درآمد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از بینندگان فیلم وابل که در جشنواره فیلم فجر امسال در مشهد اکران شد، اظهار کرد: به نظر من مشکل فیلم وابل این بود که خیلی جریان اصلی آن آغاز شد.

وی افزود: همچنین در انتخاب بازیگر نیز امکان دقت بیشتری وجود داشت و می‌شد انتخاب‌های بهتری برای بازیگران داشت.

بیننده دیگری نیز عنوان کرد: به لحاظ ساختار، وابل فیلم بدی نبود اما می‌توانست با خلاصه‌تر کردن سکانس‌ها تماشاگر را بیشتر با خود همراه کند.

یکی دیگر از مخاطبان وابل نیز به موضوع کند بودن ریتم فیلم اشاره کرد و ادامه داد: داستان خیلی کند پیش می‌رفت و بیننده دائم منتظر یک اتفاق بود اما این اتفاق هیچوقت رخ نمی‌داد و از همین جهت کمی خسته‌کننده به نظر می‌رسید.

وی خاطرنشان کرد: البته قصه داستان خوبی داشت و مسیر قابل قبولی را طی کرد. 

تماشاگر دیگری اضافه کرد: وابل ریتم کندی داشت اما در میانه بهتر شد. با این حال به نظرم می‌توانست یک فیلم کوتاه باشد.

وی اضافه کرد: بازی‌ها نیز خیلی گیرا نبود و انتظار بیشتری از بازیگران می‌رفت.

یکی دیگر از مخاطبان وابل با بیان اینکه این فیلم اثر ضعیفی بود، گفت: وابل به کندی پیش می‌رفت و در انتها نیز مشخص نشد داستان به کجا می‌رسد و چه مسیری را طی می‌کند.

وی افزود: وابل اثر خوبی نبود و داستان می‌توانست بهتر از این پیش رود. به نظر من سازندگان می‌توانستند داستان را به شکل بهتری پیش ببرند.

آزاده زارعی، نوید پورفرج، فرید سجاد حسینی و رامین راستاد از بازیگران این فیلم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->